vrijdag 10 juli 2015

Thanks to all the coaches!

Sinds september 2012 werk ik met veel plezier als docent verpleegkunde. Waar ik het eerste jaar gigantisch veel geleerd heb op de werkvloer heb je een bevoegdheid nodig om het vak zelfstandig te kunnen uitvoeren.De afgelopen twee jaar ben ik bezig geweest om mijn docentbevoegdheid te halen, voor zowel Gezondheidszorg & Welzijn als Omgangskunde. Twee bevoegdheden in twee jaar, ik hoor je denken: en dat samen met een jong gezin. Ik ben streng voor mezelf, en hier en daar een traan, hart onder de riem, pep-talks thuis en op het werk, glorie bij goede resultaten - heb ik in Mei mijn diploma mogen ophalen!

Genoeg hierover, deze blogpost heet niet voor niets zoals hij heet. Dat ik leuke, begripvolle en lieve collega's heb mag  zeker gezegd worden, Drie collega's hebben mij gedurende mijn opleiding gecoached :wekelijkse gesprekken, lessen beoordelen, mij beoordelen dit alles gericht op mijn groei in de rol als docent. En die groei heeft plaatsgevonden mag ik zeggen.
Ik wilde ze hier passend voor bedanken:

Gonnie - Elles - Kristel
Ik heb voor eenieder een tas gemaakt passend bij de persoon, ik heb lang gezocht naar een geschikt patroon omdat ik een tas wilde maken welke stevig was en genoeg bergruimte/vakjes had. 
Het patroon vond ik bij Noodlehead, het is de Caravan-tote, wat een fijne en duidelijke beschrijving! Wel in het engels maar daar heb ik me aardig doorheen geslagen. Trots dat ik ben! 



Bloemenstof: stof & zo, Alkmaar
Fournituren: reeds in mijn bezit




5 opmerkingen:

  1. Vooreerst gefeliciteerd met je diploma ! Misschien was het niet altijd zo evident, maar je hebt toch maar mooi doorgebeten. Je mag er gerust fier op zijn. Evenals op je je mooie tassen ! Je collega's gaan vast en zeker glunderen ! Ik ben ook wel fan van Noodlehead, dus deze komt er zeker ook nog een keertje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mandarien, bedankt voor je reactie! Het patroon is zeker een aanrader, evenals de tas, ik ga er ook zeker nog eens één voor mezelf maken. Groet Nynke

      Verwijderen
  2. een dikke proficiat,een wat zijn dat voor heel mooie tassen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra, bedankt voor je reactie en je felicitatie. Ik ben er ook erg content mee, nu nog één voor mijzelf. Groet Nynke

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen