donderdag 9 juli 2015

Weer een schooljaar voorbij...

Eindelijk vakantie, en wat zijn de mannen er aan toe!
Om het jaar af te sluiten, bestaat de laatste schoolweek uit het schoonmaken van het lokaal (door de ouders welteverstaan). Bij ons werd een 60 liter krat Duplo afgeleverd om te soppen.... hier hebben Melle en ik een gezamenlijk klusje van gemaakt onder de douche, gezellig!
Speelgoedmeeneemdag, dagen waarop ze zelf mogen kiezen welk speelgoed ze meenemen. Hier werd gekozen voor de skelter en de step, legaal sjezen over het schoolplein!
En niet te vergeten de juffenverjaardag. Allemaal tegelijk jarig, heel toevallig aldus Melle. Na een brainstormsessie en tot besluit komend niet heel veel tijd over te hebben in de week aangezien het schooljaar van mijn leerlingen werd ook afgesloten met de nodige archivering en sportdagen, kwam ik op facebook het volgende tegen (nou ja niet deze maar een soortgelijk idee, deze heb ik gemaakt):


Kaartje eraan, leuk inpakken,strikje erom: Voila! 


Tot gauw!
Liefs Nynke

2 opmerkingen:

  1. Haha allemaal tegelijk jarig. Grappig die beleving. Leuke cadeaus heb je gemaakt. Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy, bedankt voor je reactie! Mijn zoons zijn nu echt op een leeftijd dat ze een geheel eigen invulling geven aan de dingen die gebeuren en gezegd worden. Heel leuk!
      Groet Nynke

      Verwijderen