vrijdag 22 februari 2013

Lange wachten wordt beloond!

Ik gaf jullie hier al een 'sneak preview' , inmiddels zijn de quilts (viel wel te raden vanaf de foto dat het quilts zijn dacht ik zo..) overhandigd!
Ik maakte de quilts voor 2 hele lieve meisjes, en wat waren ze er blij mee!
Ze hebben allebei het formaat van een eenpersoonsbed
Nu zijn jullie natuurlijk benieuwd naar het resultaat:

Quilt 1:

Julia (120x200 cm)

Voor het quilt van Julia kocht ik stof bij de Dekenkist in Bergen, een waar stofjeswalhalla. Volgens mij ben ik daar ruim een uur zoet geweest om stofjes bij elkaar te leggen, weg te leggen, om te leggen, die erbij, die eraf. Ik hou ervan!

Quilt 2:
Sophie (120x180 cm) 

Voor Sophie kocht ik hier een layer cake van Moda: 'Always and Forever', de echt Sophie houdt ook heel erg van rose,rose en nog meer rose.  

Mochten je meer willen weten wat betreft het hoe en wat met deze quilts, kun je een reactie achterlaten op deze blog. 

Liefs Nynke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten