maandag 4 februari 2013

Beter goed gestolen dan slecht bedacht!

 Een bijzonder productief weekend, heerlijk!

Maar liefst 3 ritstasjes genaaid!

De pleated pouch, deze maakt ik als cadeau en is nu onderweg naar de jarige jet. Ik ben helemaal into pinterest, en heb al veel leuke dingen gepind! Ehm.. eigenlijk alles wat ik dit weekend gemaakt heb is te vinden op mijn Pinterest.
Deze is voor mezelf een toilettas die wijd opengaat, dat heeft Noodlehead goed bedacht! Dit is de medium versie en hij is precies zoals ik hem graag hebben wilde qua formaat (niet te groot en niet te klein, hahah..)
En de bloemenstof heeft heel lang op een doel liggen wachten, ik vond hem te mooi om voor probeersels te gebruiken tot dit weekend.
Dit kleine schattige tasje is niet hélemáal zoals ik het in mijn hoofd had, een rits om een bochtje inzetten was nieuw voor me. Maar little dumplin' mag blijven in mijn tasjes assortiment, er moet altijd ruimte blijven voor verbetering zeg ik altijd (áltijd).

En als hekkensluiter van de dag, om de titel van dit blogbericht: 'beter goed gestolen' nog een beetje kracht bij te zetten: 
De tekst is echt helemaal Nynke-stijl, handige-harrie-hier heeft voor mij de tekst op maat gemaakt. De labels zelf vond ik bij de HEMA, dertig stuks voor €2,60. Leuke fininshin' touch bij mijn projectjes!


1 opmerking:

  1. Wat een mooie tasjes heb je gemaakt ! Ik heb dat bloemenstofje ook liggen, maar nog niet durven in knippen !

    BeantwoordenVerwijderen