woensdag 28 oktober 2015

Multi usage

Dingetjes - zakjes - tasjes welke je overal voor kunt gebruiken, ik hou ervan!
Deze kwam ik tegen op haar blog, ik vind het natuurlijk al heel interessante projectjes als er mooie rondingen en draaien inzitten.
Proberen dus!
De werkwijze spreekt voor zich en ik durf te zeggen dat een beginner met lef voor ritsen dit voor elkaar krijgt. Gebruik wel een kunststof rits met fijne tandjes, niet zo een grove met blokjes - die heb ik weg kunnen gooien.
Deze maakte ik voor mijn jarige nichtje, 18 geworden! 
En toen dacht ik -hopsa- maak er nog twee!
Deze maakte ik om een collega een hart onder de riem te steken. 
Deze maakte ik omdat het kon en omdat ik de roosjes enorm schattig vind.


Tot gauw!
Liefs Nynke

1 opmerking:

  1. Leuk hé, die kleine ritstasjes..... ze zijn absoluut geslaagd
    Fijn dat ik je geïnspireerd heb
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen