zaterdag 26 september 2015

Economy blocks the kickoff!

Een héle tijd geleden zag ik bij haar een leuk idee om mijn restjes te verwerken. Mijn restjes... ik bewaar eigenlijk alles en gooi niet gauw wat weg. Inmiddels is het een wasmand vol, daar moest verandering in komen. Ik heb besloten al mijn restjes te gaan verwerken in economy blocks, en omdat ik veel (heul veul) restjes heb heb ik hier mijn eigen regeltjes bij bedacht;
- geen enkele stof mag 2 keer terugkomen in de blocks
- ik maak iedere maand 6 nieuwe blocks
- het kan niet gek genoeg, vloekende kleuren/prints color blocking; het is allemaal toegestaan.  
Te gek nietwaar? 
Afgelopen zomer heb ik al een flinke kickstart gemaakt, wordt er nu al helemaal blij van! 
Het leuke van het vissen in de wasmand is dat ik allemaal lapjes tegen kom met een: Oja! die heb ik hier en daar voor gebruikt. Als ik genoeg lapjes heb, ik weet nog niet wanneer dat is, wordt dit een deken voor mezelf met een herinnering aan ieder lapje. 





En nu op naar de volgende zes, ik houd jullie op de hoogte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten