donderdag 6 juni 2013

Allegaartjes verzamelen!

Huh Allegaartjes? Alle garen bedoel ik!

Eens had ik een naaidoos, deze is nu omgetoverd tot EHBO/verbanddoos (foto volgt), vervolgens had ik een bakje... vragen om problemen!
Ik brainstormen en 'pinteresten' om de ideale oplossing te vinden.
Hier is ie:


Mijn 'customized' garenrekje, alle lof én dankbaarheid voor mijn wederhelft, hij heeft er wederom goed over nagedacht met goed resultaat. Onderop ruimte voor de kilo-klossen en andere 'formaten', ruimte voor klosjes in alle kleuren van de regenboog én ik kan de spoeltjes bij de juiste garen 'hangen'. Ik heb namelijk drie spoeltjes wit, twee fuchsia, en twee turquoise én spoeltjes te weinig. Organisatie was wenselijk.
Ik kan hem schuin neerzetten en ophangen, voorlopig staat ie nog even lekker mooi te zijn op het naaibureautje!


Ik heb er wel al plezier van gehad, aangezien ik me vanavond vermaakt heb met 'verstelwerkzaamheden' (lees: knieën, knopen en naadjes.)

Daar wordt je toch blij van!?
Een fijn en zonnig weekend; 
Liefs Nynke

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt gaaf geworden! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haai, kwam even bij je gluren. Zag dat je volger bij me geworden bent, thanx!
    Ik ook bij jou, want wat maak jij gave dingen zeg!
    En wat een mooi garen rekje, wauw!
    Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen