vrijdag 10 mei 2013

Amsterdam!? Amersfoort!

Onlangs was mijn lieve vriendinnetje jarig, en zag ik hier een erg leuke (Amsterdam) tas volgens deze tutorial. Het enige wat mij tegenhield was.. Paspel.. dat zag er altijd maar moeilijk uit. Ik wilde echter écht een leuke tas maken voor dinnetje (uit Amersfoort), dat ik vond dat ik maar eens over die 'paspelvrees' heen moest.
Zie hier het resultaat:


Mét paspel, waarna ik een klein vreugdedansje heb gemaakt naar aanleiding van deze grootse overwinning.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het 'paspelen' niet uit de lucht is komen vallen maar eerst enkele tutorials bekeken heb via 

Oja! Die labels: daar heb ik onlangs de tweede druk van gemaakt!


4 opmerkingen:

  1. Mooie tas! Leuk blog heb je, je hebt er weer een volger bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Jij maakt ook al mooie spulletjes. Jij hebt er ook een volger bij!

      Verwijderen
  2. Mooie tas. Die stof doet het hem helemaal. Paspel daar zou ik mij ook eens moeten aan wagen... Waar liet je de labeltjes maken? Ik ben er ook naar op zoek! :-)

    Ik volg je trouwens! Dit bericht overtuigde mij onmiddellijk! :-)

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen