dinsdag 13 november 2012

Hoera 4 jaar!!

26 oktober was het zover; mijn kleine grote jongen werd 4 jaar!
Het grote afscheid van het kinderdagverblijf moest goed gevierd worden met een bijzondere traktatie: 




Voor alle kindjes een etui, en voor de juffies een toilettas. Leuk detail van de traktaties zijn de labels,bedankt Zusje B voor de inspiratie! 
In de toilettasjes twee cadeautjes, en in het etuitje een potlood met een gummetje. 
Qua inspanning is het mij enorm meegevallen, waarbij het op tijd beginnen misschien ook in mijn voordeel heeft gewerkt.. Ik heb via eloleo dit patroon voor de etuitjes gevonden. Voor de toilettasjes heb ik dit patroon vergroot. 
De traktatie werd zéér goed ontvangen, en nu zit mijn kleine grote jongen alweer op de basisschool waar hij zich overigens de eerste twee weken al dapper doorheen geslagen heeft!   

Liefs Nynke

1 opmerking:

  1. Hallo Nynke,
    je bent al een tijdje volger van mijn blog en ik was er nog niet toe gekomen om jouw blog te bezoeken. Dat ga ik vanaf nu vaker doen. Kun je in de zijkant een mogelijkheid kunnen openen voor volgers? Leuke etuis trouwens!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen