woensdag 24 oktober 2012

Mijn eerste Boxkleed!

Het is alwéér een tijdje geleden, niet dat de wil er niet is, maar dat er tijd ontbreekt is zeker. Ik ben begin dit schooljaar begonnen met een nieuwe baan, héél erg leuk maar kost (zeker in den beginne) een boel energie. En die energie kan dan niet naar het naaimachientje..
Maar ik ben goed herstellende, vorige week heb ik een inhaalslag gemaakt, en diverse punten van hét lijstje afgewerkt. Ook goed voor de innerlijke rust!
Om te beginnen heb ik samen met al eerder genoemd vriendinnetje een boxkleed gemaakt, ik gaf gas en zij hield hier en daar (áls ik hem even losliet) de schaar vast.
Maar het resultaat mag er zeker zijn: 


Voor de vulling een dekbedje van IKEA gebruikt, en voor de achterkant een énorm aaibaar fleecekleed van de Primark (ca. €6,-). De gebruiker is vorige week geboren;
Welkom op de wereld Jesper!!

Liefs Nynke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten